.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 22 درصدی حضور بانوان مازندرانی در انتخابات شورای پنجم
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بانوان مازندرانی درانتخابات دوره پنجم شورا 22 درصد بیشتر نسبت به دوره چهارم داوطلب شدند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی اظهار کرد: بانوان مازندرانی درانتخابات دوره پنجم شورا  22 درصد بیشتر نسبت به دوره چهارم داوطلب شدند. 

وی با اشاره به اینکه این افزایش نشان از اشتیاق مشارکت بانوان در انجام امور اجتماعی و طرح های شهری و روستایی است، اضافه کرد: در دوره چهارم تعداد داوطلبان زن در استان 853 نفر بود که این تعداد با افزایش 22 درصدی به تعداد هزار و 41 نفر در دوره پنجم شورا رسید .

وی با اشاره به اینکه 18 هزار و 286 نفر در دوره پنجم داوطلب نامزدی شورای اسلامی در شهر و روستا شدند یادآور شد: تا کنون 257 در استان مازندران از ادامه حضور در رقابت انتخابات انصراف دادند که از این تعداد؛ 185 نفر در شهرها و تعداد 72 نفر در روستاها هستند.

 رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 316 نفر در این دوره از اعضای اصلی شورای اسلامی شهر و هفت هزار و ۸۲۴ نفر از اعضای اصلی شورای اسلامی روستاها هستند گفت: در دوره چهارم شورا ۴۵ روستا فاقد شورا بودند که این تعداد  در دوره پنجم به ۲۲ روستا کاهش یافت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اقبال دارندگان مدرک تحصیلی بالا در دوره پنجم شورا ادامه داد: دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد در دروه چهارم از صفر با  100 درصد افزایش به تعداد هزار و 45 نفر افزایش و دارندگان مدرک تحصیلی دکتری از 53 نفر در دوره چهارم با 30 درصد افزایش به 69 نفر رسید.

یونسی با اشاره به اینکه از هر ۱۸۰ نفر یک نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا وجود دارد، ادامه داد: رقابت در شهر ها تقریبا بین  7 نفر برای تصاحب یک صندلی و در روستاها تقریبا بین دو نفر برای تصاحب یک صندلی در شورا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در اختیار گذاشتن هرگونه امکانات دولتی به داوطلبان ممنوع بوده و خاطیان مجرم شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه از هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی داشته باشد، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از وسایل و سایر امکانات دولتی، ادارات وموسسات با بودجه عمومی و در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.